Monday, October 20, 2014

IDENTISKT LIV

att klona människor är möjligt, men förbjudet. är det verkligen någon som på allvar tror att det inte, trots förbud, pågår försök just nu? jag har via säkra källor fått tillgång till uppgifter om att sådana experiment pågår!

vill ni veta vilket företag det gäller så kolla igenom mina retweets på twitter, och hitta ett om genetiska tester som innehåller ett företagsnamn som betyder 'identiskt liv'. det känns lite läskigt att skriva om detta så jag skriver inte ut företagsnamnet och bloggar om det på svenska. jag tror knappast att företaget blir överlyckliga över att detta läckt ut.

denna teckning gjordes av en person som varit inne i lokalerna där klonerna finns, men inte hade möjlighet att fotografera eller filma. istället gjorde personen en skiss efteråt. 


står skrivet på bilden: "LED? glödande ljus. ögonen stängda. sover? koma? verkar bekant, möjligen en anställd? glastub. alkai-aluminosilicat? 645 - någon slags ID? produkt #?"
det som står skrivet under bilden är: "jag såg 10 pods med 10 identiska människor i idag. försökte skriva ned allting jag kom ihåg."


No comments: